סרף סקייט סקייטבורד הוואי

??איך מעבירים קיץ בהוואי ללא גלים

בתאריך Yoel Cohen פורסם על ידי

הוואי הוא האי שנחשב בעייני רבים למקדש הגלישה העולמי, בחורף מזג האויר מושלם והים מספק סוולים עצומים לאורך כל רצועת החוף הצפונית, הסבב העולמי בגלישה נסגר כל שנה בחוף הפייפליין המפורסם. בקיץ, רצועת החוף הדרומית מתחילה לעבוד, ניתן למצוא גלים רכים ללונג בורדים ובחופים הפתוחים הגלים עוברים את גובה הראש ומספקים אנדרנלין מטורף לגולשים.

לפי כל התחזיות וכל המקצוענים בתחום החיזוי, קיץ 2017 הוא הקיץ הגרוע ביותר בחוף הדרומי בהוואי משנת 2011 ולפי רבים הקיץ הגרוע בהסטוריה. במשך חצי שנה גובה הגלים לא עבר את גובה המותניים. ואת הסוולים שהגיעו לגובה הכתף אפשר לספור על כף יד אחת, העונה לא סיפקה גלים באיכות גבוהה ואפילו לא סוולים ממוצעים דבר שהקשה על הגולשים המקומיים ופגע בהמון תיירים שהגיעו להנות מהגלים המפורסמים של האי.

אתם שואלים את עצמכם מה עושים הגולשים שרגילים להיכנס למים כל יום ואין להם גלים?

מה עושים כשאתה נמצא במקום המושלם בעולם עם הגלים המושלמים בעולם ואין גלים??

את אותן השאלות שאלנו את ג'יימי אובריין אחד הגולשים המפורסמים בעולם שגדל בחוף הפייפליין המפורסם והוא אמר לנו שמעבר לטיולי הגלישה המטורפים שלו בכל רחבי העולם, טיולי הסנואובורד, וטיולי אקסטרים מטורפים הדרך הטובה ביותר להמשיך לגלוש ביום יום היא פשוט לקחת את הסרף סקייט סקייטבורד ופשוט לגלוש את הרחובות, הציר הקידמי משרה תחושת חופשיות ומשחק ממש כמו על גל הוא אומר.

האי "אואהו" בהוואי מלא בכבישים חלקים ותלולים ונוף טרופי יחיד במינו שמאפשרים לך פשוט לגלוש על האספלט, לשמוע את החיות מצד אחד של הדרך ומהצד השני לשמוע את האוקיינוס נשפך על החופים הזהובים, לראות אנשים נהנים מהשמש והכי חשוב - להרגיש כאילו שאתה ממש גולש על הגלים הטובים ביותר בעולם.

כל זה קורה בזכות הסרף סקייט, הסקייטבורד היחידי בעולם שמרגיש ממש כמו גלשן גלים מאפשר לך ביצועים, סליידים וזריקות זנב ברמה הגבוהה ביותר בעולם!

כמו שאמר ג'יימי אובריין "הסרף סקייט גולש כמו שהוא נראה, כמו גלשן גלים"

 

ליניק למקור

← לבלוג הקודם לבלוג הבא →

השארת תגובה

חדשות

RSS
ההיסטוריה של הסקייטבורד

ההיסטוריה של הסקייטבורד

By Yoel Cohen

הסקייטבורד הוא כלי תחבורה העשוי מעץ המחובר לשני זוגות צירים המחוברים לגלגלים. הסקייטבורד הומצא בתחילות שנות ה-20 על ידי גולשי גלים שרצו לקחת את תחושת...

קראו עוד
סרף סקייט סקייטבורד ציר חדש

Swell Tech - הציר החדש שלנו ציר ה

By Yoel Cohen

סרף סקייט סקייטבורד גאים להציג את הציר החדש שלנו לקיץ 2018 Swell Tech System הציר החדש מספק את כל מה שציר ה"וי טראק" מספק ועוד...

קראו עוד